Zadanie pn. Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości w 2024 r.

Zadanie finansowane z budżetu państwa – zwiększenie subwencji przyznanej w 2024 r.
Wartość dofinansowania:
 1 000 000 zł.
Całkowita wartość zadania: 
1 000 000 zł.

Opis zadania

Głównym celem przedsięwzięcia  jest podwyższenie jakości kształcenia w ANS w Pile poprzez następujące działania:

  1. Tworzenie nowych stanowisk w pracowniach kierunku Elektrotechnika

Cel któremu służy: poszerzenie zakresu zajęć praktycznych,  poprzez utworzenie nowych stanowisk dla studentów w laboratorium Elektroniki Cyfrowej, Laboratorium Podstaw Robotyki oraz laboratorium Układów Elektronicznych kierunku Elektrotechnika.

Wsparte kierunki: Elektrotechnika.

Opis planowanego rezultatu:  nabycie przez studentów umiejętności korzystania z nowoczesnych urządzeń stosowanych w praktyce, doskonalenie kompetencji.

  1. Utworzenie nowej specjalistycznej pracowni Biochemii i Mikrobiologii z Parazytologią.

Cel któremu służy: poszerzenie zakresu zajęć praktycznych  poprzez utworzenie pracowni Biochemii i Mikrobiologii z Parazytologią. Stworzone zostanie nowe stanowisko do kształcenia studentów. W budynku A przy ulicy Podchorążych 10, w pomieszczeniach 113 i 114A, powstanie Pracownia Biochemii i Mikrobiologii z Parazytologią. Podczas zajęć z mikrobiologii i parazytologii, podczas grupowych zajęć laboratoryjnych, studenci będą mieli możliwość oglądania gotowych preparatów mikrobiologicznych, obserwacji oraz identyfikacji typów morfologicznych bakterii. Te umiejętności są istotne, ponieważ implikują poruszanie się w zagadnieniach związanych z postępowaniem aseptycznym i antyseptycznym. W pracowni tej będą realizować zajęcia studenci z kierunków Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne oraz Kosmetologia. Dzięki wspólnemu wykorzystaniu pracowni przez studentów różnych kierunków, możliwe będzie również zintegrowanie wiedzy i doświadczeń z różnych dziedzin.

Wsparte kierunki: Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne, Kosmetologia

Opis planowanego rezultatu:  nabycie przez studentów umiejętności korzystania
z nowoczesnych urządzeń stosowanych w praktyce, doskonalenie kompetencji.

  1. Tworzenie nowych stanowisk symulacji medycznej w pracowniach kierunku Fizjoterapia

Cel któremu służy: Poszerzenie zakresu zajęć praktycznych poprzez Utworzenie Centrum symulacji niepełnosprawności, wyposażonego w symulatory z ograniczeniem aktywności ruchowej pacjentów, symulacją niedowidzenia, niedosłuchu.

Wsparte kierunki: Fizjoterapia

  1. Organizacja wyjazdów studyjnych i szkoleń dla studentów

Cel któremu służy: nabycie przez studentów wyższych kompetencji poprzez wyjazdy do firm/instytucji  prowadzących działalność o tematyce pokrewnej z kształceniem  studentów, szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe, obozy edukacyjne.

Wsparte kierunki: dowolne kierunki.

  1. Poszerzenie kompetencji dydaktyczno-zawodowych nauczycieli akademickich

Cel któremu służy: rozwój kompetencji i wiedzy praktycznej nauczycieli przedmiotów praktycznych poprzez szkolenia, kursy  specjalistyczne, konferencje i seminaria dla. Wzrost umiejętności i wiedzy wykładowców w zakresie atrakcyjności i praktyczności wykorzystywanych metod laboratoryjnych. Przygotowanie absolwentów do wykonywania zawodu. Wydawnictwa - publikacje.

Wsparte kierunki: dowolne kierunki

  1. Promocja absolwentów na ogólnopolskim rynku pracy oraz promocja osiągnięć studentów kierunków inżynierskich

Cel któremu służy: promowania osiągnięć kadry i studentów kierunków inżynierskich, poprzez  nakręcenie spotu promującego absolwentów oraz wyjazdy na targi.

Wsparte kierunki: dowolne kierunki

  1. Tworzenie nowego stanowiska w pracowni Kierunku Ekonomia

Cel któremu służy: zakup oprogramowania Symfonia w celach dydaktycznych, przeszkolenie kadry dydaktycznej kierunku Ekonomia w celu praktycznego kształcenia z zakresu przedmiotów związanych z rachunkowością i podatkami. 

Wsparte kierunki: Ekonomia

  1. Doposażenie pracowni w specjalistyczny sprzęt i oprogramowanie dydaktyczne oraz wsparcie techniczne kształcenia praktycznego.

Cel któremu służy: możliwość kształcenia na sprzęcie najwyższej jakości. Nabycie umiejętności obsługi i wykorzystania sprzętu stosowanego w praktyce. Wzmocnienie funkcjonowania kształcenia praktycznego.

  1. Doskonalenie kadry dydaktycznej uczelni w związku z rozwojem praktycznych metod kształcenia

Cel któremu służy: zapewnienie kadry dydaktycznej do prowadzenia zajęć o charakterze praktycznym w celu wsparcia kierunków, na których rozwijane są praktyczne metody kształcenia.

© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"